Rättelse


Läste mitt senaste inlägg igen, och kom fram till att det låter fel, eller att det åtminstone kan ge fel intryck. Jag skrev det mitt i veckan, när jag var uppfylld av hur jobbigt det är att säga "hej då" till eleverna. Det var inte meningen att det skulle låta som att jag blivit uppsagd, eftersom anledningen till att jag slutar är att jag själv valde att säga upp mig. Det var inget enkelt val, men just då kändes det som min enda utväg. Om det sedan var rätt val kan jag inte avgöra ännu, men jag har valt en väg, och får helt enkelt följa den och se vart den leder. Jag ber om ursäkt för att det kändes som att jag skyllde ifrån mig och beklagade mig som om jag inte hade haft något att säga till om. Det var helt och hållet mitt beslut att sluta, och jag står fast vid det, även om det känns väldigt jobbigt just nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

KRAMAR! Hoppas allt går bra!

2011-01-30 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0